Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2010 07:46 - Склад под наем – за стотинки, комисиониране … и напред към Европа!
Автор: econt Категория: Бизнес   
Прочетен: 1970 Коментари: 0 Гласове:
1



от Адриана Бонева kurier-bg.net/


В края на поста
за новата Двупосочна пратка, представих в аванс предстоящи услуги от Еконт Експрес. Вдигам завесата, за да ги представя официално, с пожелания към Вас за здрава и успешна година!!!

Започвам със „С Еконт Експрес доставките до Унгария, Словения и Чехия вече са възможни”. Доставките  стартираха! За да подобрим обществената полезност на нашите услуги, няма как да не търсим развитие – в посока нови направления и дестинации. Така стартирахме доставките от/до Румъния, последваха такива и от/до Великобритания, Санкт Петербург/Русия, започнахме покупки на стоки от изброените места и още от САЩ, Канада, Китай, Италия, Гърция.

 

image Натрупаният опит ни даде сили и увереност да продължим напред, като предложим  разумни цени по Тарифа и срок доставка 7 работни дни, за доставки от/до Унгария, Словения и Чехия. Добавих с линкчета информация за страните от свободната енциклопедия Уикипедия, а с адресите на офисите в Будапеща, Любляна и Прага, може да се запознаете на официалния ни сайт.

Следва новината за „Складиране и Комисиониране (групиране по поръчка)”. И тук усилията не бяха по-малки. Анализът показа, че всеки бизнес стартира с преки инвестиции за дейността, но малко имат шанса и възможността това да става в собствена МТБ. В началото на 90-те год., масовата приватизация „освободи” сградните фондове в индустриалните квартали и ликвидира производствата, а помещенията бяха дадени под наем.

В по-новата ни история, изграждането на индустриални площи и логистични центрове, имаха своето пазарно обусловено развитие. Проектите се разработваха от професионални инвеститори, като голяма част от бизнес имотите, бяха наети от чужди търговски вериги или изнесени производства на страни от Западна Европа. Влизането ни в ЕС, постави изисквания и към българските компании – за стандартизация на производствената и складовата дейност. Разбира се големите фирми ги покриха, но при спад в икономическа активност на част от дружествата, потреблението на тези имоти намалява, при запазване на все още високи наеми на кв.м.

Така складирането и комисионирането (групиране по поръчка) станаха наша задача и възможност за утвърждаване значимостта и обществената полезност на нашите услуги. Но, всичко по реда си!

  • Като начало, по Тарифата Клиентите ще могат да ни възлагат документалното оформяне на приетата или предадена стока и нейното преброяване. Т.е. процеса от изготвянето на Протокол за приета стока и проверката на съдържанието, до Протокол за предадена стока и проверката на същото, ще бъде наша грижа;
  • Чрез складирането, ще предоставяме възможност на Клиентите за съхранение на техните стоки по избор – палетизирани или на дребно (опаковани или неопаковани). Надявам се, че цената от 42 стотинки на денза стандартен Евро палет, би задоволила и най-претенциозните;
  • При необходимост от товаро-разтоварни операции на палетизирана или непалетизирана стока, в наше лице Клиентите също ще намерят надежден партньор;
  • За комисионирането ще ми трябва повече място!

Редно е да тръгна с кратко разяснение на термина. Комисионирането е дейност по създаване на сборен товар, включващ различни артикули, партиди или поръчки.

  • За пример ще използвам постъпила Заявка от един Клиент, за пазаруване на стоки от 5 електронни магазина. Комисионирането Ви дава просто решение – ние събираме петте доставки, подготвяме за Вас една пратка, която получавате когато и където пожелаете.
  • И още един пример – от Новогодишните празници, когато масово се подготвят и изпращат рекламни материали. Клиент предоставя за изпращане 3 артикула, по 100 броя от всеки вид – тефтер, календар и химикал. По негова Заявка комисионираме или иначе казано групираме по поръчка, както следва:
  1. Поръчка 1 следва да съдържа 1 тефтер, 1 календар и 1 химикал;
  2. Поръчка 2 следва да съдържа 3 тефтера, 3 календара и 3 химикалки;
  3. Поръчка 3 следва да съдържа 10 тефтера и 10 химикалки;
  4. Поръчка 4 следва да съдържа 2 календара и 2 химикалки;
  5. Поръчка 5 следва да съдържа 7 тефтера, 5 календара и 7 химикалки … и т.н.

Предимствата от Складирането и Комисионирането са безспорни!

Вече не е необходимо да инвестирате в наем на складови помещения, персонал, обучение, социални осигуровки, РЗ, енергия, техника, програми и софтуер.

Еконт Експрес ще приема и предава Вашата стока, ще складира Вашите пратки и ще комисионира по Ваша поръчка!




Тагове:   наем,   склад,   напред,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: econt
Категория: Бизнес
Прочетен: 134625
Постинги: 12
Коментари: 80
Гласове: 20
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930